logo

GRYNAPLUS

Ładowanie...

grynaplus
icon-badge

Blog

Znajdują się tu wszystkie artykuły napisane przez naszych użytkowników!

12

Blakszip

9 miesięcy temu

CyberPunk 2077

Jakie są moje spostrzeżenia na temat gry CyberPunk 2077? dowiecie się w mojej krótkiej recenzji.Kiedy Cyberpunk 2077 został po raz pierwszy ogłoszony w 2012 roku, został natychmiast wyczekiwany przez graczy. Gry takie jak Deus Ex (2000) ustanowiły poprzeczkę dla tego, czym może być RPG w tym ustawieniu, a CD Projekt świadomie miał kilka opcji definiujących gatunek do wypełnienia w ciągu 8-letniego cyklu rozwoju, który miał nastąpić po ogłoszeniu. Więc co się właściwie stało? Cóż, jestem pewien, że kiedyś się dowiemy, ale w obecnej formie CyberPunk 2077 wydany w stanie, z którym zgodziłaby się większość graczy, jest fatalnym, niegrywalnym stanem; przynajmniej jeśli chodzi o podstawowe modele konsol generacji PS4 i Xbox One. Jakość poprawiła się tylko nieznacznie na nowych PS5 i Xbox Series S/X. Cóż, po nieco ponad 40 godzinach gry i zaskakująco przygnębiającym zakończeniu, myślę, że warto wypowiedzieć się i zgarnąć za to punkty.Pozwólcie, że z góry ustalę oczekiwania, nawet z ostatnią łatką CyberPRANK 2077 nadal ma problemy, głównie w postaci kompletnych i całkowitych awarii sprzętu; przynajmniej takie było moje doświadczenie z grą. Przed i po dużej aktualizacji 1.1 doświadczyłem błędów w grze, które pojawiły się w 2 wersjach, lekko irytującej awarii z powrotem na mój pulpit lub całkowitej awarii sprzętu „niebieskiego ekranu BlueScreena”, która zmusiła mnie do ponownego uruchomienia całego systemu. To pierwsze wydawało się zdarzać zupełnie przypadkowo, podczas gdy drugie zdarzało się częściej na początku tego, co byłoby główną sceną dialogową na początku zadania. Na szczęście CP2077 ma bardzo hojną funkcję automatycznego zapisywania, która jest stale aktualizowana podczas poruszania się po świecie, szczególnie tuż przed scenariuszami walki lub po rozpoczęciu zadania.Na PC CD Projekt Red włączył również bardzo przydatną funkcję szybkiego zapisywania jednym dotknięciem, którą można powiązać z dowolnym innym nieużywanym klawiszem. Po piątej lub szóstej ciężkiej awarii zacząłem często korzystać z tej opcji. Cieszę się, że istnieje, ale oczywiście wolałbym tego nie potrzebować. Jedynymi innymi prawdziwymi „błędami”, których doświadczyłem, było okazjonalne rozsynchronizowanie dźwięku z animacją, zwykle w formie sceny zadania, w której V rozmawia z niektórymi NPC. Czasami scena się odtwarzała, ale animacje twarzy się nie renderowały i musiałem prowadzić telepatyczną rozmowę z rozpruwaczem, moim lokalnym fiksatorem lub jakimś innym NPC związanym z zadaniami. Jednak potem miałem względnie gładką rozgrywkę i naprawdę cieszyłem się z gry, kiedy zaakceptowałem fakt, że nie będę czekać na łatkę 2.0 czy jak tam nieuchronnie zostanie nazwana wielka, wielka super łatka.

Podsumowując, gra ta była obdarzona krytyką, lecz mi osobiście bardzo się podoba, mimo tych błędów, a tu obrazek z gry.

0 Komentarzy

© Copyright GrynaPlus.pl 2018-2022
cookie

Korzystając z tej witryny wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie (więcej informacji)