logo

GRYNAPLUS

Ładowanie...

grynaplus
icon-badge

Blog

Znajdują się tu wszystkie artykuły napisane przez naszych użytkowników!

13

Orgiarokucelina

7 miesięcy temu

Lista gier z mojej półki cz.2

Zapraszam na drugą część listy mojej kolekcji gier, zapraszam do czytania!

 

Matmoludki: Wielki powrót

 

Data premiery: 2005

Data zakupu: 2013

Zakupione w: nieznane

Cena: nieznana

Cena premierowa: 35zł

Nośnik: 1CD

 

Dwuwymiarowa gra logiczna dla dzieci ucząca dzieci poprzez różnego rodzaju łamigłówki czy zadania logiczne rozwoju inteligencji i myślenia, nasi bohaterowie mają za zadanie uratować swoją wyspę z rąk złych magów którzy przejeli władzę nad wyspą a potem ją opuścili całą opustoszałą, matmoludki wracają na wyspę i mają za zadanie odbudować harmonię i całą przyrodę krainy by znów stała się ładna i zielona. zadania z jakimi się będziemy zmierzać to zaprogramowanie wielkiej maszyny z kołami zębatymi by przerzucała nas na drugą stronę klifu, sortowanie kluczy otwierających bramę która ma pewne zabezpieczenie otóż gdy pomylimy się trzykrotnie to przejście zostaje zablokowane na stałe, wieża astronomiczna w której ustawiamy zegar oraz porę dnia w taki sposób by magiczny kryształ z wychodowanymi motylami otworzył się i motylki mogły polecieć dalej, kolejno dalej w ogrodzie pokazujemy motylkom odpowiednią drogę by zapyliły odpowiednie kwiatki, potem te kwiatki zanosimy do zrzędliwego ogrodnika który mówi nam jakiego rodzaju rośliny mamy zasadzić i jeśli się pomylimy to ten zaczyna nas surowo pouczać, następnie owoce które wyrosły z tych nasion zanosimy do zagrody z małymi słodziakami które lubią tylko konkretne rodzaje owoców w zależności od lisci bądź miąszu a ostatnią rzeczą jest dobieranie cech genetycznych by spajało się wszystko w sensowny ciąg i robimy ten zestaw zadań tak długo aż nasza kraina nie stanie się znów urodzajna i tętniąca życiem

 

Kubusiowe Przedszkole - Średniaki

 

Data premiery: 2004

Data zakupu: 2011

Zakupione w: nieznane

Cena: nieznana

Cena premierowa: 59,90zł

Nośnik: 1CD

 

Druga część serii gier logicznych z kubusiem puchatkiem "Kubusiowe przedszkole" w której kubuś chce urządzić przyjęcie urodzinowe Kłapouchemu, przypomina sobie o tym podczas porannych ćwiczeń i wymyśla różne rózwiązania co by mu prezentować. Jednym z takich pomysłów jest podarowanie mu słoiczka miodu (wiadomo że kłapouchy tego nie będzie chciał ale ok to tylko Kubuś), szuka również rozwiązania u swoich przyjaciół kolejno: u prosiaczka po pokolorowaniu jego szkiców można dostać jeden ogromny specjalnie ze wstążką, spotkać się z Panem Sową który daje nam za zadanie posortowanie odpowiednio zdjęć swoich krewnych w zamian za odpowiednio przygotowany album, odwiedzenie spiżarni Królika który zleca nam policzenie jego zbiorów i zapakowanie ich do słoików zgodnie z informacjami naklejonymi na słoikach a po wykonaniu tego dostajemy słój potężnych jagód, zajście do chatki tygrysa na charakterystycznym drzewie by pomóc mu w kalibracji jego maszyn grających, dzięki temu pasiasty zademonstruje taką maszynę na przyjęciu, a na koniec odwiedziny obiadowe u Pani Kangurzycy z jej maleństwem a że nie ma nic za darmo to Gospodyni prosi nas o przygotowanie składników do zupy w postaci makaronowych literek dzięki której będzie można poczęstowac gości (UWAGA: Kubuś w grze nie dostaje zupy na spróbowanie i nawet nie czuje urazy). wydawało by się że wszystko jest przygotowane ale nie, miejsce na którym miało byc urządzone przyjęcie jest w strasznym bałaganie ale Kubuś daje sobie z tym radę. Cała historia kończy się dobrze gdyz Kłapouchy jest szczęślwy i jego przyjaciele też

 

Komputerowa Gratka 2D

Data premiery: 2003-2012

Data zakupu: 2006-różne daty

Zakupione w: nieznane

Cena: nieznana

Cena premierowa: w zależności od wersji, zazwyczaj 20zł

Nośnik: zazwyczaj 1CD

 

Komputerowa Gratka to seria gier edukacyjnych tworzonych od 2003-ego roku aż do 2012-ego opowiadająca o przygodach czwórki przyjaciół: Czarodziejki Papatki, Myszki Tosi, Skrzata Filipa, Wynalazcy (tak naprawdę to majsterkowicza) Barnaby oraz ich głównego antagonisty Czarnoksiężnika Gryziwąsa. Wymienienie wszystkich części wymagało by zbyt wiele miejsca na to więc postaram się omówić tylko pierwszą część którą również posiadam. Pierwsza część polega na wyczarowaniu tęczy która miała się pojawić po deszczu a się nie pojawiła (naszym bohaterom naprawdę na tym zależy gdyż marudzą i sami siebie dołują poza papatką) a tej sytuacji Czarodziejka nie może nic poradzić gdyż nagle zapomniała zaklęcia wyczarowującego tęczę. By jej w tym pomóc szukamy magicznych składników aby wyczarować zaklęcie i rozwiązać problem goryczy u naszych przyjaciół. Zadania są typowo edukacyjne i rozwijające zręczność jak zrywanie jabłek, labirynty, rozróżnianie kształtów itp. w finalnym zadaniu mamy piewien schemat który będzie czasami rozczarowujący w kolejnych odsłonach czyli wciskiwanie składników w odpowiedniej kolejności i w kupując kolejną część gry możemy poczuć niesmak dostając to samo zamiast czegoś innego jak np. łapanie literek w nr. 1/2005

 

Dziękuję za przeczytanie artykułu, zachęcam po czytania następnych. Do zobaczenia

0 Komentarzy

© Copyright GrynaPlus.pl 2018-2022