18
Matinak
2 miesiące temu
Poradnik Krok po kroku jak wysłac zgłoszenie w przypadku braku pkt za ankiety CPX Research
Siemano
W tym artykule przedstawię krok po kroku jak wysłać zgłoszenie do supportu CPX Research w przypadku nie otrzymania pkt za wykonaną ankietę.
- Na początku uruchamiamy naszą stronę z ankietami-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Gdy już nam się uruchomi klikamy trzy poziome kreski w lewym górnym rogu.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Po kliknięciu wybieramy opcję Statystyki, czyli status naszej ankiety za którą nie otrzymaliśmy punktów.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Następnie wybieramy ankietę za którą nie otrzymaliśmy punktów klikając opcję Pomóc?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZOBACZ NASZ PORADNIK
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Po kliknięciu przekierowuje nas na stronę ticketa, który wypełniamy wpisując swoje imię i nazwisko i adres e-mail, na który otrzymamy powiadomienie o rozwiązaniu tej sytuacji i ewentualnym przyznaniu pkt w przypadku prawidłowego wykonania zadania. Następnie piszemy wiadomość w której wyjaśniamy dlaczego powinniśmy otrzymać pkt. Możemy dołączyć również screeny potwierdzające wykonanie ankiety. Aby wysłać nasz ticket do supportu klikamy Zgłoś się.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6. Następnie musimy potwierdzić wiadomość wysłaną na nasz adres e-mail klikając w link.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7. Ticket został wysłany. Odpowiedź powinniśmy otrzymać w ciągu 5 dni roboczych. Jeśli to się przedłuży ponownie wysyłamy ticket aż do momentu uzyskania odpowiedzi.
Dzięki za przeczytanie tego artykułu. Pozdro :)
Ostatnie wpisy