grynaplus

GRYNAPLUS

Ładowanie...

grynaplus

GrynaPlus

banner-badge

Blog

Znajdują się tu wszystkie artykuły napisane przez naszych użytkowników!

18

Matinak

2 miesiące temu

Poradnik Krok po kroku jak wysłac zgłoszenie w przypadku braku pkt za ankiety CPX Research

Siemano

W tym artykule przedstawię krok po kroku jak wysłać zgłoszenie do supportu CPX Research w przypadku nie otrzymania pkt za wykonaną ankietę.

  1. Na początku uruchamiamy naszą stronę z ankietami-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  2. Gdy już nam się uruchomi klikamy trzy poziome kreski w lewym górnym rogu.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     3. Po kliknięciu wybieramy opcję Statystyki, czyli status naszej ankiety za którą nie otrzymaliśmy punktów.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    4. Następnie wybieramy ankietę za którą nie otrzymaliśmy punktów klikając opcję Pomóc?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  ZOBACZ NASZ PORADNIK

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    5. Po kliknięciu przekierowuje nas na stronę ticketa, który wypełniamy wpisując swoje imię i nazwisko i adres e-mail, na który otrzymamy powiadomienie o rozwiązaniu tej sytuacji i ewentualnym przyznaniu pkt w przypadku prawidłowego wykonania zadania. Następnie piszemy wiadomość w której wyjaśniamy dlaczego powinniśmy otrzymać pkt. Możemy dołączyć również screeny potwierdzające wykonanie ankiety. Aby wysłać nasz ticket do supportu klikamy Zgłoś się.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6. Następnie musimy potwierdzić wiadomość wysłaną na nasz adres e-mail klikając w link.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7. Ticket został wysłany. Odpowiedź powinniśmy otrzymać w ciągu 5 dni roboczych. Jeśli to się przedłuży ponownie wysyłamy ticket aż do momentu uzyskania odpowiedzi.

Dzięki za przeczytanie tego artykułu. Pozdro :)

0 Komentarzy

Ostatnie wpisy