grynaplus

GRYNAPLUS

Ładowanie...

grynaplus

GrynaPlus

banner-badge

Blog

Znajdują się tu wszystkie artykuły napisane przez naszych użytkowników!

18

Matinak

2 miesiące temu

Poradnik Krok po kroku jak wysłac zgłoszenie w przypadku braku pkt ze ściany ofert Ayet Studios

Siemano

W tym artykule przedstawię krok po kroku jak wysłać zgłoszenie do supportu ściany ofert Ayet Studios w przypadku nie otrzymania pkt za wykonane zadanie.

 

  1. Na początku uruchamiamy naszą ścianę ofert.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

     2.  Gdy już ściana ofert nam się uruchomi klikamy trzy poziome kreski w lewym górnym rogu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  3. Po kliknięciu wybieramy opcję Reward Status, czyli status naszego zadania za które nie otrzymaliśmy punktów.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 4. Gdy przejdziemy do statusu naszego zadania wybieramy na górze zakładkę Pending, czyli zadanie które oczekuje na sprawdzenie. W naszym przypadku to oczekiwanie przekracza czas 48h.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZOBACZ NASZ PORADNIK

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. Wybieramy zadanie za które nie otrzymaliśmy punktów

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6. Gdy wybierzemy zadanie przewijamy stronę na sam dół

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7. Znajdujemy tu Support i klikamy Submit support ticket.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8. Po kliknięciu przekierowuje nas na stronę ticketa, który wypełniamy wpisując swój adres e-mail, na który otrzymamy powiadomienie o rozwiązaniu tej sytuacji i ewentualnym przyznaniu pkt w przypadku prawidłowego wykonania zadania. Następnie piszemy wiadomość w której wyjaśniamy dlaczego powinniśmy otrzymać pkt pamiętając o wpisaniu swojego User ID na końcu wiadomości. Koniecznie musimy dołączyć screeny które muszą się zgadzać z prawdziwością podanych przez nas informacji w pisanej wiadomości. Na screenie umieszczamy np. poziom który osiągnęliśmy itp. zgodnie z treścią zadania. Aby wysłać nasz ticket do supportu klikamy Submit Ticket

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9. Odpowiedź na ticket powinniśmy otrzymać w ciągu kilku dni. Jeśli to się przedłuży ponownie wysyłamy ticket aż do momentu uzyskania odpowiedzi.

 

Dzięki za przeczytanie tego artykułu. Pozdro :) 

 

 

0 Komentarzy

Ostatnie wpisy