18
Matinak
2 miesiące temu
Poradnik Krok po kroku jak wysłac zgłoszenie w przypadku braku pkt ze ściany ofert Ayet Studios
Siemano
W tym artykule przedstawię krok po kroku jak wysłać zgłoszenie do supportu ściany ofert Ayet Studios w przypadku nie otrzymania pkt za wykonane zadanie.
- Na początku uruchamiamy naszą ścianę ofert.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Gdy już ściana ofert nam się uruchomi klikamy trzy poziome kreski w lewym górnym rogu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Po kliknięciu wybieramy opcję Reward Status, czyli status naszego zadania za które nie otrzymaliśmy punktów.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Gdy przejdziemy do statusu naszego zadania wybieramy na górze zakładkę Pending, czyli zadanie które oczekuje na sprawdzenie. W naszym przypadku to oczekiwanie przekracza czas 48h.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZOBACZ NASZ PORADNIK
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Wybieramy zadanie za które nie otrzymaliśmy punktów
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6. Gdy wybierzemy zadanie przewijamy stronę na sam dół
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7. Znajdujemy tu Support i klikamy Submit support ticket.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
8. Po kliknięciu przekierowuje nas na stronę ticketa, który wypełniamy wpisując swój adres e-mail, na który otrzymamy powiadomienie o rozwiązaniu tej sytuacji i ewentualnym przyznaniu pkt w przypadku prawidłowego wykonania zadania. Następnie piszemy wiadomość w której wyjaśniamy dlaczego powinniśmy otrzymać pkt pamiętając o wpisaniu swojego User ID na końcu wiadomości. Koniecznie musimy dołączyć screeny które muszą się zgadzać z prawdziwością podanych przez nas informacji w pisanej wiadomości. Na screenie umieszczamy np. poziom który osiągnęliśmy itp. zgodnie z treścią zadania. Aby wysłać nasz ticket do supportu klikamy Submit Ticket
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
9. Odpowiedź na ticket powinniśmy otrzymać w ciągu kilku dni. Jeśli to się przedłuży ponownie wysyłamy ticket aż do momentu uzyskania odpowiedzi.
Dzięki za przeczytanie tego artykułu. Pozdro :)
Ostatnie wpisy