grynaplus

GRYNAPLUS

Ładowanie...

grynaplus

GrynaPlus

banner-badge

Blog

Znajdują się tu wszystkie artykuły napisane przez naszych użytkowników!

19

GrynaPlus

1 rok temu

Saga Gothic: Pominięte i niewykorzystane w Gothic 1 #2

Gothic to kultowa gra RPG o przygodach bezimiennego bohatera który przemieża różne miejsca w Kololonii i o których pisałem poprzednio w Saga Gothic: Pominięte i niewykorzystane w Gothic I. Niestety pominołem w poprzednim materiale kilka miejś ale postaram się je wspomnieć. Stary Obóz to najstarszy obóz w Kolonii. No ale poza tym że jest zamek, który oprucz tych dupków z Gomezem na czele przykuwał mą uwagę, to jest jeszcze coś.

Najbardzej w zamku moją uwagę przykuły architektura i takie miejsca jak piwnice połączone z lochami, miejsce które w gothic II i Gothic II: Noc Kruka zostały przebudowane na lochy i te dwie.

Niestety nie mogę znaleźć screenów wspomnianych miejs ale zapewne każdy fan gothicowej sagi zapewne wie o co chodzi. No a jeśli chodzi o naszą zawaloną wierzyczkę to może ona służyć jako karczma lub dom nekromanty bądź innego menela. Skoro już temat związany ze Starym Obozem to i nie może zabragnąć Starej Kopalnii bez której nie wyobrażam sobie Gothic'a, sczegulnie w dwójce.

Śmiało można by było tam zrobić jakiś obóz, pierdyknąć jakić zioków ze starego obozu i dać jakiegoś magnata który będzie bardziej waźniejszy niż Ian. No ale zostawmy Stary Obóz i Starą kopalnie przejdźmy do Nowego Obozu gdzie napoczątku skupimy się na miejcu w którym przebywa ten złośliwy topielec z pod tamy i którego delikatnie mówiąć, musimy zajumać.

Przeprzaszam za screen'a ale lepszego nie znalazłem a fanpage'a o Gothic'u nie prowadzę lecz co do miejsca z tym topielce, można tam postawić jakiś domek albo coś innego i tak samo po drodzę do Wolnelnej Kopalni gdzie tereny jak dobrze się rożejrzy są puste i zielone, tak więc może tam być dodanych kilku ziomków i np. jakieś dodakowe obozy.

Skoro już jesteśmy przy Wolnej Kopalnii która nie da się ukryć że w Gothic I jest tak samo mało istotnym zadupiem jak Obóz Bandytów Quentina o którym już spominałem a który również ma potencjał tak jak i to miejce pominiając fakt że do Nowego Obozu można przejść od strory jeziora i czasem przydała by się tam jakać palisada ja np. w Obozie Sekty tam na bagnie, również jest pełno niewykorzystanych miejsc np. miesce z domkiem gdzie przebywa nowicjusz Shrat.

Bagna, to również ciekawe i tajemnicze miejcje w Gothic I i polecam troszkę pozwiedzać gdzyć znajduje się tam coś co bardzo przykuwa uwagę. No ale zostawmy te bagna i przejdźmy do Cmentarzyska Orków.

Miejsce to zapewne było koszmarem nie jednego gracza ale pomimo że nawet i mnie przeraża to uważam że śmiało można by było tam coś stawić i dać tam troszkę orkowego życia podobnie jak w Obozie Orków które potocznie jest nazywane Miastem Orków i które też zasługu je na uwagę.

Chyba trzeci nie wykorzystany obóz zaraz po Obozie Quentina i Obozie w Wolnej Kopalni, Obóz Orków w który powinien być tak samo rozwinięty jak jego zieloni mieszkańcy. Kojażycie tą małą kotlinkę gdzie w Gothic I przebywa Milten a w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Diego? Chodzi o miejsce które miało być miejscem spotań piątki przyjaciół. Również nie mam screen,a ale kto grał w Gothic'a, to wie o jakiej kotlince. mowa. Przyznam że napisał bym wszystko odnowa w jedną całoś ale wydaje mi się że zrobię to w swoim czasie. Napiszcie w komentażach jakie wy znacie nie wykożystanie miejsa w całej Sadze Gohtic i mam nadzieje że nic nie pominołem.

0 Komentarzy

Ostatnie wpisy