logo

GRYNAPLUS

Ładowanie...

grynaplus
icon-badge

Blog

Znajdują się tu wszystkie artykuły napisane przez naszych użytkowników!

4

Pazdan8

1 miesiąc temu

Welcome to Bloxburg- Bardzo fajna gra na robloxie !

Welcome To Bloxburg to gra na robloxie która kosztuje 25 robux. Gra to bardzo ciekawa gra. W grze na początek dostajesz domek który jest bardzo przeciętny. Twoim zadaniem jest wypełniać moodsy,czyli twoje potrzeby. Do potrzeb zaliczamy hygienie,wypoczęcie,radość i najedzenie. Hygienie zrobimy myjąc zęby albo gdy weźnie się prysznic. Jedzenie możemy zrobić ale wziąć gotowe z lodówki. Radość wypełnimy przez zabawki i telewizje a energię przez siedzenie i spanie. Jak nie wypełnimy modów zaczną się pojawiać efekty utrudniające nam typu muchy latające obok ciebie.

Seite 14 - Bloxburg-Hausbauer - Bloxburg Geld online kaufen, Fiverr

Aby mieć pieniądze należy iść do pracy, prace są takie:

-Dostawca pizza,Pizzerman,Janitor(Osoba która sprząta otoczenie)Drwal,Rybak,Sprzedawca w Burgerowni,Sprzedawca w Lodziarni Bena,Mechanik,Fryzjer i tak dalej. Najbardziej opłacalnym zawodem jest Dostawca pizzy,na początku dostajesz 20$ za jedną pizze,potem coraz więcej. Można dotrzec to sumy w tysiącach za jedną pizze. Każda praca jest unikatowa i ciekawa wiec polecam,moją ulubioną jest fryzjer bo jest fajna i prosta.

Roblox bloxburg co dają (skills) statystyki(np.siła,mondrosć) -  Zapytaj.onet.pl -

Umiejętności to coś bardzo fajnego w tej grze. Umiejętności jest dużo np. Gaming,Atleta,Inteligencja i tak dalej. Trzeba je rozwijać. W gotowaniu poznaje się nowe potrawy z coraz większym levelem są lepsze,a za ogrodnictwo można odblokować drzewa.Aby rozwijać pasje czasami trzeba trochę wydać.

Jak zbudować  starterowy dom?

Należy wejść w build mode,a potem budować. Dam tutaj tutorial na domek. 1 krok to postawienie ścian 5x5 to najlepsze rozłożenie. Po lewej stronie zbuduj kuchnie. Postaw lodówkę,kuchenke i zmywarke (Kategoria appliancess) i postaw 2 blaty. Po prawej zrób linie w  3 od lewej lini ze ścian, i zrób łazienke (Plumbing kategoria) tam bedzie prysznic,toaleta, wanna i umywalka. Wstaw stół,krzesła i światła. W wolnym miejscu wstaw kanape która bedzie zródłem energii  a na ścianie postaw telewizor. Jak nie rozumiesz, obejrz jakiś tutorial na youtubie.

Moja Opinia o Grze Bloxburg!

Cena:25 Robuxów, nie za duża,nie ma baconów,cene oceniam na 9,5/10

Mechanika:Gra działa bardzo poprawnie,wszystko działa zgodnie z celem,co daje ocene 10/10. 

Gra:Dzięki temu że jest tyle rodzajów pracy,gra jest bardzo rożnorodna i wogule mi sie nie nudzi,czasami trzeba robić moodsy co urealistycznia grę.Gra pobudza kreatywność gdy buduje domy i inne budowle. Gra mi się bardzo podoba i polecam wam w nią zagrać samemu lub z przyjaciółmi. Myślę że mój artykuł, pomógł wam zrozumieć i wiedzieć jak grać w grę Welcome To Bloxburg!. Dziękuje serdecznie za przeczytanie artykułu!.

0 Komentarzy

© Copyright GrynaPlus.pl 2018-2022