grynaplus

GRYNAPLUS

Ładowanie...

grynaplus

GrynaPlus

banner-badge

Blog

Znajdują się tu wszystkie artykuły napisane przez naszych użytkowników!

14

Orgiarokucelina

2 lata temu

Wiktor - Tajemnica krzywej wieży

Wiktor wiewiór 3D - Tajemnica krzywej wieży to platformówka 3D (w sumie z nazwy). jest to druga część gry na silniku z okresu 2010-2011, jest kontynuacją poprzedniej historii w której mieliśmy za zadanie odnaleść naszego wujka przed złymy rabusiami z katakumb, teraz będziemy musieli pomóc staremu znajomemu naszego wujaszka w pewnej niecodziennej sprawie

Wstęp zaczyna się podziękowaniem od policjanta za pokonanie rabusiów z poprzedniej części i drogą powrotną ale ni stąd, ni zowąd wujek z pośpiechu przewraca się na podłogę przez skórkę od banana której nie zauważyli i skręca nogę, wujek nie może dalej towarzyszyć Wiktorowi gdyż ten trafia do szpitala i prosi nas by pojechał do wenecji odwiedzić jego znajomego w pomocy

Gra się rozpoczyna etapem w śródmieściach wenecji, bardzo często spotykamy gondolierów który opowiadają nam raz mniej lub bardziej ciekawe historie i tak kilka razy płyniemy i omijamy przeszkody aż trafiamy na karnawał wenecki na którym pobocznie obserwujemy zabawę (nie ma potwierdzenia czy Wiktor się tam bawił gdyż nie było o tym ani wzmianki w postaci jakiegokolwiek zdania czy obrazka), następnie zachodzimy do domu Zenone czyli tego znajomego naszego wujka gdzie jego miejsce zamieszkania jest dosłownie obok miejsca zgromadzenia, spotykamy go i Zenone się pyta co się stało z wujkiem, po krótkim wyjaśnieniu przez Wiktora zaistniałej sytuacji znajomy opowiadam nam swój problem, jakieś zbiry zaczeły się interesować pracą Zenone i chcą od niego jak najszybciej wyciągnąć informacje o ukrytym skarbie, dlatego również wysyła naszego bohatera by pojechał do Florencji zabrać ważne dokumenty by nie wpadły w ręce Grossiego czyli głównego bandyty chcącego zawładnąć skarbem

drugi etap gry polega na wydawało by się zwykłej jeździe samochodem z punktu A do punktu B, ale nie. Sposób prowadzenia pojazdem jest kuriozalny i bulwersujący, na szczęście etap jest krótki i mimo znaku "Florencja" robimy tak naprawdę kółko wokół mapy

Kolejny etap jest już standardowy, zmierzamy przed siebie by zabezpieczyć papiery przed kradzieżą przez sługusów Grossiego bądź jego samego i zabranie ich w odpowiednie miejsce, przechodzimy między uliczkami a nawet można chodzić po niektórych mostach chodzić omijająć trujące przeszkody, i gdy już dojdziemy do celu czeka na nas zagadka otwierająca pudełko z materiałami dowodowymi i teraz następnym celem naszej podróży jest Piza gdzie znajduje się tytułowa Krzywa wieża. Pewien z pilotów balonowych zauważa że nam się śpieszy i oferuje nam ofertę nie do odrzucenia, otóż chce nas zabrać do Pizy a raczej w jej okolice, nasz bohater zgadza się ale nie wie że to jest jeden z ludzi Grossiego

tak o to trafiamy do winnicy rzekomego przyjaciela Pilota, żegnając sie mówi że stąd już niedaleko do Pizy, zaś właściciel winiarni zachęca do zwiedzenia jego przemysłu, nasz bohater zrobi poważny błąd zgadzając się, przechodzimy między beczkami z winem i ciemnymi korytażami aż dojdziemy do zaczajonej na Wiktora bandy naszego wroga który biją naszego bohatera pałkami w przepięknej animacji nieruszającego się bohatera, mimo wszystko bohaterowi nic się nie dzieje i nie zostaje okradziony z niczego a dosłownie po chwili znajduje rozwiązanie jak się stąd wydostać.

przedostatni poziom taki jak każdy inny, przechodzimy między budynkami, na początku poziomu jeden z sklepikarzy prosi nas o pomoc w posprzątaniu bałaganu który narobił jeden z turystów i w miarę możliwości naprawie niektórych souvenir w zamian za dokładną mapę drogi do krzywej wieży (która tak naprawdę nie jest potrzebna gdyż jest tylko jeden jedyny zakręt z którym faktycznie można się pomylić) tak czy siak po wykonaniu zadania dochodzimy wreszcie do celu i spotykamy znów bandę Grossiego który się dziwi jakim cudem się wydostaliśmy się z piwnic i wysyła na nas swoją armię z pełnym wybrzmieniem "BRAĆ GO" (uwaga: aktor został nagrany na tyle głośno że przy posiadaniu porządnego sprzętu można sobie uszkodzić słuch) my tym razem nie damy się tak zbić jak poprzednio i walczymy z krokodylami wręcz używając sztuk walki i procy.

ostatni już poziom polega na wspięciu się na samą górę wieży na 2 minuty przed zamknięciem, biegniemy czym prędziej i czeka na nas już ostatnia zagadka z którą przyda nam się nasze pudełko które zabraliśmy wcześniej, otwiera nam się tajemnicze przejście na ukryte piętro gdzie ukryty jest relikt, zabieramy go i jedziemy do Zenone by mu pokazać znalezisko, Znajomy patrzy ze zdumieniem na znalezisko i obaj sprawdzają jego niesamowite działanie, wkrótce wujek wraca ze szpitala i cała trójka oddaje artefakt burmistrzowi miasta. tak kończy się druga część gry

 

Dziękuję za przeczytanie artykułu, mam nadzieję że omówienie gry było ciekawe w czytaniu. Do zobaczenia.

0 Komentarzy

Ostatnie wpisy