19
GrynaPlus
1 rok temu
Neverwinter
O GRZE:
Na początku naszej przygody w Neverwinter możemy wybrać naszą główną klasę z obecnych w grze: czarodziej, kleryk, wojownik, barbarzyńca, łucznik, a może paladyn. W owej grze mamy większy wybór klas, co zadowala graczy! W grze po wyborze klasy możemy również wybrać rasę: pół elf, elf, krasnolud, niziołek, pół ork, diablę, wysoki elf. Następnie możemy sami dobrać wygląd postaci: oczy, uszy, ogon i rogi (w wypadku diabła).
W Neverwinter mamy kamerę z perspektywy 3 osoby, czyli kamera zza pleców naszej postaci. Oczywiście owa gra jest PvE (player vs emulator - gracz vs komputer). Jest sporo lokalizacji dobrze rozbudowanych. Na każdej znajdują się postaci, które mogą zlecać nam zadania do wykonania. Najczęściej są to zadania, aby udać się np. do lochów i zabić jakieś stworzenie. Mini-boss, jak i boss mają nad głową (u nas na górze ekranu) swój pasek zdrowia. Są to potężniejsi i wytrzymalsi wrogowie od swoich mniejszych towarzyszy. W owej grze rozgrywa się również fabuła.
EKWIPUNEK POSTACI:
Nasz ekwipunek jest najważniejszy, ponieważ to od niego zależy, czy wygramy z wrogami w czasie rozgrywania fabuły, czyli zadań zlecanych nam poprzez postacie z gry lub takich zwykłych wrogów poza fabułą - w otwartym świecie. Niektóre zadania dają nam specjalne punkty, które u niektórych handlarzy możemy wymieniać na dużo potężniejsze wyposażenie dla naszej klasy niż te, które mamy z reguły na sobie. Rzecz jasna z czasem wyposażenie od owego handlarza staje się słabsze od noszonego, ale to dopiero w dalszych częściach fabuły.
Ekwipunek odgrywa najważniejszą rolę w trybie kooperacji z innymi graczami, a mówię tu dokładniej o miejscu CLOCK TOWER, w którym razem z innymi graczami walczymy z wrogami (komputerem). Aby brać udział w CLOCK TOWER trzeba mieć albo potężne ekwipunek, albo potężnych towarzysz. Jeśli ma się mocnych graczy, nie trzeba posiadać mocnego wyposażenia oczywiście do czasu, kiedy owe potwory nie atakują akurat Ciebie. W CLOCK TOWER najważniejsze jest zgranie drużynowe. W grze występuję klasy na atak bliski (wojownik, paladyn, barbarzyńca) i klasy ataku dystansowego (łucznik, mag kleryk). Klasy, które walczą w zwarciu, posiadają ogromną ochronę przed atakami przeciwników. Powinni oni znajdować się w samym centrum walki (maksymalnie z przodu), a tuż za nimi klasy dystansowe i klasy wsparcia, które mogą leczyć siebie i towarzyszy, co sprawia, że to najważniejsze klasy w CLOCK TOWER. Osoby walczące na przodzie nie powinny dopuścić wrogów do nich, ale jeśli tak się stanie, powinny jak najszybciej im pomóc!
Pozdrawiam: MaTT
"
"
Ostatnie wpisy