logo

GRYNAPLUS

Ładowanie...

grynaplus
icon-badge

Blog

Znajdują się tu wszystkie artykuły napisane przez naszych użytkowników!

5

Marcelokos43

1 miesiąc temu

Oficjalne poziomy w Geometry Dash (Od Stereo Madness do Polargeist)

Witam! Nazywam się Marcelokos i dzisiaj zapraszam was na artykuł pod tytułem "Oficjalne poziomy w Geometry Dash". Omówimy je sobie po kolei. Ok, ale co to właściwie jest Geometry Dash?

Geometry Dash to prosta platformówka stworzona w 2013 roku przez Roberta Topalę pseudonim RobTop. Gra polega na skakaniu kostką, lataniu statkiem, zmijaniu przeszkód kulą, skakaniu UFO, Większym skakaniu robotem i lataniu po suficie i podłodze spiderem. Są w niej poziomy oficjalne i poziomy stworzone przez graczy (Które możęsz również sam tworzyć!). A więc, skoro wiemy o co w niej chodzi, zapraszam na omówienie trzech pierwszych oficjali!

STEREO MADNESS

Jest to pierwszy i najłatwiejszy poziom z naszej listy. Poziom rozpoczyna się prostymi skokami przez kolce i bloki. W 1/3 poziomu zaczyna się nowy tryb - STATEK. Latamy sobie przez wystające bloki i ciągi kolców. zaraz po statku w około połowie mamy pierwszego pieniążka. Uwaga! Po statku powinniśmy skoczyć na 4 słupy, jednak aby dostać pieniążka powinniśmy nie skakać na czwarty słup. pod nim znajduje się pieniążek. Następnie skakanie na wysokie słupki i mamy najcięższą partię w poziomie z potrójnymi kolcami, dalekimi skokami i wieloma przeszkodami. na ok. 65 procentach mamy drugiego pieniążka. normalna droga obejmuje spaść po kolei na 4 bloki, jednak droga po pieniążek to skok na pierwszy bloczek i skok z trzeciego nad czwartym blokiem (na czwartym bloku jest bowiem mały kolec). potem jest jeszcze trochę skoków nad kolcami i że tak się wyrażę "czarną kolcizną" i mamy ostatnią partię w poziomie. na samym początku partii powinniśmy wlecieć w drugą przeszkodę pod sufitem i portalem dostajemy się do małej strefy, w której mamy mało miejsca i latamy koło kolców. po ostatnim bloku mamy trzeciego pieniążka i tak kończy się poziom.

BACK ON TRACK

Poziom zaczynamy od wybicia się z nowego obiektu - JUMP PADA, który w zależności od koloru, wybija nas. Różowy najsłabiej, żółty - średnio, a czerwony - najmocniej. jest też niebieski, który zmienia grawitację. Potem mamy kilka troll jumpów i zwykłych skoków i na ok. 30-stu procentach mamy pierwszego pieniążka. normalnie skaczemy po czterech płytkach a na czwartej leży żółty jump pad. Aby sięgnąć po pieniążka musimy spaść z drugiej płytki i dać się ponieść najpierw niebieskiemu ukrytemu jump padowi, a potem niebieskiemu portalowi. W ten sposób mamy pierwszego pieniążka. Na ok. połowie poziomu mamy statek. kilka prostych przeszków, a w drugiej jest niespodzianka - Ukryty Pieniążek!  należy wlecieć przez dwa bloki, które naj nie zabijają i wylecieć w dokładnie taki sam sposób. Po statku mamy najtrudniejszą partię w poziomie, prawie dokładnie tak samo trudną jak w stereo madness. Trochę ciężkich skoków i trochę (uwaga, nowe słowo) TIMINGÓW. timingi to skoki, które trzeba wymierzyć czasowo. W ostatniej partii, czyli ok. 75 procent mamy ostatniego pieniążka. powinniśmy skoczyć na płytkę a potem nad kolcem na platformie z płytek, ale jesteśmy łapczywi na pieniążki i spadamy na ledwo widoczną platformę, w której jest dziura i trzeba przeskoczyć. na końcu platformy jest żółty jump pad, który wybija nas do góry. Reszta levela to proste skoki z jump padami.

POLARGEIST

Trzeci oficjal to Polargeist. Według mnie ma on najlepszą muzykę. już na pierwszym skoku poznajemy nowy objekt - ORBY - działają tak samo jak jump pady, ale musimy na nie kilknąć, by je aktywować. moc jest tak samo jak z jump padami.  zaczynamy skokami z orbami i mamy kilka trolli i zaczynamy na ok 25-ciu procentach statek. Ta część levela to totalny chaos. Chodzi o pojedyncze bloki połóżone byle gdzie na ekranie. I właśnie w tym chaosie jest ukryty pod sufitem pieniążek.  trzeba wlecieć pomiędzy bloki i Voilla! mamy go! Po statku przychodzi czas na trochę skoków w górę i w dół z padami i orbami. Na ok. połowie poziomu mamy 6 płytek. między nimi są kolce i trzeba spaść z czwartej płytki na słabo widoczną platforemkę i złapać pieniążek. Potem tylko jest orb i lecim dalej. na 70-ciu procentach jest najtrudniejszy pieniążek z tego zestawienia. Jest to bardzo trudny timing (nawet jak na mnie, który przechodzi insane demony). musimy skoczyć międzykolec a czarną kolciznę (jest tam 2 kratki odstępu a dodatkowo spadamy jeden blok w dół). potem niebieski jump pad wybija nas w górę i ok 15 kratek do góry jest portal odwracający grawitację i pieniążek. Potem spadamy i musimy szybko kliknąć ponieważ spadamy dosłownie 1 bloczek przed kolce z orbem (moja rada - przytrzymajcie przycisk myszki jak spadacie to od razu skoczycie). potem jest ociemnienie i na 85% zmiana kolorów na zielony, trochę średniotrudnych skoków z orbami i koniec poziomu.

I to tyle! mam nadzieję że pomogłem wam w przejściu tych poziomów! Mam również nadzieję że podobało się wam i że chcecie kolejną część! Dziękuję za przeczytanie tego artykułu, uwagę i cześć!

0 Komentarzy

© Copyright GrynaPlus.pl 2018-2022