grynaplus

GRYNAPLUS

Ładowanie...

grynaplus

GrynaPlus

banner-badge

Blog

Znajdują się tu wszystkie artykuły napisane przez naszych użytkowników!

19

GrynaPlus

3 lata temu

Raise of The Tomb Raider

O GRZE:

Raise of The Tomb Raider jest kontynuacją przyfód Lary z Tom Raidera (2013r.). Owa część została wyprodukowana przez Crystal Dynamics, a wydana przez Square Enix i Microsoft Studios w 2015r. Ma takie same aspekty, jak jego pierwsza odsłona, czyli kamera trzecioosobowa, fabularna, przygodowa.

FABUŁA:

W czasie trwania fabuły na początku jesteśmy sami, lecz w dalszych częściach spotyka mieszkańca wioski, z którym potem przybywamy do ich wioski i pomagamy im w obronie przed głównymi lrzeciwnikami. Owa część ma ciekawsze mechaniki, ponieważ w tej grze możeny podnosić poziom języków (grecki,rosyjski), a podnoszenie lvl języka umożliwi nam odczytywanie niektórych monolitów, do których jest nieraz wymagany szósty lvl języka. Monolityty stanowią coś w rodzaju *mapy*, która po przeczytaniu oznacza nam na mapie miejsca ze skrzynkami z monetami i zestawami survivalowymi (czego w swej pierwszej odsłonie Tom Raider nie posiadał).

ZNAJDŹKI I WYZWANIA:

W drugiej części gry (jak i w każdej innej) występują przedmiity, któte możemy odkryć, a stanowią one swego rodzaju znajdźki, lecz opowiadają nam również o dawnych czasach. Ze znajdźiek wyróżniamy:

-monolity (mogą oznaczać ukryte miejsca skrzynek z monetami (które można wydać w sklepie w grze. Za nie kupuje się np. dodatki do broni i inne przydatne przedmioty) i zestawawami survivalowymi - które nieraz posiadają bardzo przydarne przedmioty, a m.in. surowce, za których pomocą ulepszamy nasze bronie. Jak w pierwszej części, tak i w tej bronie i umiejętności możemy ulepszać w obozach. Tu także są one często spotykane) 

-dokumenty (podlegają narracji i dodają PD do języków. Opowiadają one często o tym co się działo PRZED wydarzenia z Raise of The Tomb Raider.)

-rysunki nasklane (również podnoszą PD języków i przekazują jakąś informację)

Wyzwania działają na takiej samej zasadzie jak w 1 części - jeśli zrobiny COŚ dla wyzwania (np. spalimy coś,zniszczymy,podniesiemy) to otrzymamy powiadomienie o rozpoczęciu wyzwania.

BRONIE I MISJE:

Bronie w owej części otrzymujemy z czasem, gdy przechodzimy fabułę. Rzecz jasna nieraz do wyzwań przyda się broń, którą otrzymamy dużo później, ale potem można wrócić w owe miejsce i zaliczyć wyzwanie. Zawsze gdy zdobędziemy nowy przedmiit/broń, to otrzymamy powiadomienie o tym.  

Misje poboczne są misjami, które mogą nam zlecić NPC, a po ich wykonaniu możemy otrzymać np. nowe stroje,dodatki do broni i inne przydatne przedmioty, a więc opłaca się je wykonywać. Lecz są one łatwe. :)

SUROWCE, WYTWARZANIE:

W owej grze mamy kilkanaście rodzaji surowców i każdy przyda się do czegoś innego. Np. drewno (do wytwarzania strzał), sprężyny (do tworzenia dodatków, które umożliwiają nam np. noszenie większej ilości amunicji do niektórych rodzaji broni/bądź ulepszania broni).Wytwarzać strzały możemy nawet w drodze przytrzymując odpowiedni przycisk. Mamy także różne rodzaje strzał: trujące, zapalące... Do ich wytwarzania potrzebujemy np. grzybów, i innych surowców. Ta gra ma także ciekawą mechaniką tworzenia *przedmiitów na już*, a miankwicie jeśli podniesiemy puszkę możemy z niej zrobić bombę, a jeśli podniesiemy pustą butelkę możemy z niej skraftować koktajl mołotowa (...)

 

 

0 Komentarzy

Ostatnie wpisy