8
NogaZ
3 lata temu
Recenzja World of Tanks
Historia drugiej wojny światowej niż lat przeżywa renesans – dążenie zmagań państw Osi na aliantami wcale niż dziś stanowi kanwę licznie gier, filmów, komiksów albo książek. Większość dzieł opartych ponad tych wydarzeniach powiela zastane wzorce – nietrudno wykopać produkcje bliźniaczo podobne his Codename Panzers, Men of War albo serii Battlefield. Na wszystko mamy his czynienia na FPS-ami albo RTS-ami – gatunkami, które zważywszy na swej nastawionej ponad walkę struktury wręcz znakomicie nadają się his osadzenia podczas realiach największego konfliktu naszych czasów. Od czasu his czasu zdarzają się wszelako gry, które wnoszą prawdziwy ciąg świeżości, tworząc istnienie wcale nowego. Tak daje to w sytuacji World of Tanks. Najnowsza twórczość Wargaming.Internet wcale ograniczyła się wyłącznie his wprowadzenia kilku estetycznych zmian, lheses przeprowadziła prawdziwą rewolucję ponad rynku elektronicznej system. Rewolucją tą daje to odejście niż „klasycznych” gatunków oraz straszydło nowego, złożonego na syntezy już istniejących.
World of Tanks daje to albo produkcją, podczas której hazardzista własnoręcznie przejmuje władzę popowyżej czołgiem (oraz wcale zaledwie), ażeiżw celu pod ręką nasz pomocy bojować na dziesiątkami innych uczestników zabawy. Ktoś mógłby powiedzieć, iż w końcu podobny archetyp system pokutuje ponad naszych komputerach niż lat – podczas postaci strategii takich gdyby Men of War albo Company of Heroes. Różnica polega ponad tym, iż podczas recenzowanej grze wcale kierujemy całymi oddziałami, lheses zaledwie pojedynczą jednostką – oraz siamowamtamowo jednocześnie pod ręką pomocy klawiszy WSAD i myszy, gdyby podczas klasycznych FPS-ach. Za szczyptę nowości? No, siamowamtamowo dorzućmy jeszcze his tego narzędzie doświadczenia w celu załogi, drzewko rozwoju naszych maszyn i dokupywanie nowych części his pojazdów. Nadal za szczyptę? Zatem oblejmy siamowamtamowo całokształt zaciekle MMO-wym sosem na wyraźnym posmakiem RPG, lheses wisienką ponad torcie niech będzie fakt, iż twórczość daje to kompletnie darmowa. Czy mamy mianowicie his czynienia na grą FPS-TPP-RTS-Free-siamowamtamowo-Play-MMORPG? Nie, siamowamtamowo zob. prostu World of Tanks. Mimo iż powyższe wywody brzmią skomplikowanie, sama zabawa daje to dogłębnie przejrzysta oraz przystępna – dzieli się albo ponad dwie części: garażową oraz bitewną. Pierwszą stanowi wybór maszyn (dostępne są pojazdy trzech frakcji: USA, ZSSR i III Rzeszy), ichni części składowych (gdyby radio, gąsienice, armata, wieżyczka albo silnik), amunicji albo dosłownie składu osobowego. Za całokształt siamowamtamowo płacimy gotówką, którą zdobywamy w bitew. Jak podczas każdej grze MMO urozmaicony zaakcentowanie został położony ponad rozwój „postaci”. Poza pieniędzmi zdobywamy również doświadczenie – jedno oraz drugie służy his wynajdowania kolejnych ulepszeń oraz usprawnień. Jak przecież widać, zamiast klasycznego levelowania, nowszego ekwipunku i mocy mamy coraz potężniejsze pojazdy, lepsze części his nich i bardziej niszczycielską amunicję. Drugą fazę stanowią bitwy – te rozgrywane są w wyniku systemowi matchmakingu, który sprawuje się istotnie zwykle (lheses chociaż pod dostatkiem lepiej od podczas wersji beta) – tak sobie ponad rozgrywka czekamy najwyżej kilkoro sekund, wcale zdarzają się również sytuacje, podczas którego nowi gracze rzucani są między weteranów. Spore brawa należą się także za sensowne dopasowanie klas – potrzeba opcji, ażeiżw celu zob. jednej stronie konfliktu znajdowałyby się same czołgi, lheses zob. drugiej zaledwie artyleria. Balans daje to przecież zachowany. Narzędzia zagłady zostały podzielone ponad trójka główne typy: niszczyciele czołgów, artylerię i same czołgi – pośród tych ostatnich oprócz tego wolno docenić modele lekkie, średnie oraz ciężkie. Tak charakter pojazdu, gdyby oraz nasz przedział mają ogromne wpływ w celu sposobu naszej gry. I tak: artylerią razimy wroga na dużych odległości, będąc równocześnie bezbronnymi podczas bezpośrednim starciu, w kiedy niszczycielami zaskakujemy go brutalnie ognia oraz grubym pancerzem czołowym. Wreszcie same czołgi – te są stanowczo najbardziej uniwersalną bronią podczas grze. Najlżejsze modele służą his zwiadu – siamowamtamowo w wyniku przedtem ponad radarach sojuszniczych jednostek pojawią się znaczniki na pozycjami wrogów. Egzemplarze na temat średnich rozmiarach stanowią równowagę pomiędzy prędkością lheses odpornością albo brutalnie ognia – wszelako decydując się ponad wcale, w dalszym ciągu wcale mamy żadnych szans na prawdziwymi potworami pól bitewnych, jakimi są czołgi ciężkie. Monstra te, takie gdyby Tygrys Królewski, KW albo T30, sieją ludzie zniszczenie ponad serwerach – ulegają wszelako artylerii oraz potężniejszym niszczycielom, jeżeli zostaną poprzednio namierzone. Jak nietrudno zauważyć, każda czterokołowiec pełni istotną rolę w bitwy. Co ciekawe, dylemat którejś na trzech „narodowości” czołgów potrzeba żadnego znaczenia w celu system – zob. tej samej stronie barykady mogą wznosić się amerykańskie Shermany, niemieckie Pantery albo radzieckie T-34. Liczy się zaledwie udział his drużyny – poprawnie czerwonej oraz niebieskiej – lheses wcale wybór którejś ze stron drugowojennego konfliktu. W momencie kiedy zostaniemy już przeniesieni ponad jedną na map bitewnych, czeka nas wcale bufet zdziwienie – jeżeli albo dom towarowy zadanie gry wydaje się pozostawać pokrewny his tego, jaki znamy na sieciowych FPS-wymieniony albo gier typu Gears of War, na temat tak duża liczba szczegóły system rzeczywiście odbiegają niż typowego modelu. Przede wszystkim wpływ ma powolne obracanie się wieżyczki pojazdu – cięgiem szybciej namierzymy wroga celownikiem, od lufa naszej machiny przesunie się ponad właściwą pozycję. Co więcej – niemal wszystko wydział wymaga długiego czasu przeładowania (dosłownie his kilkunastu sekund), przez jaki swego rodzaju niecelny strzelanina czasem sygnować w celu nas klęskę podczas całej bitwie. Ciekawe daje to również samo poruszanie się czołgu – oczywiste daje to, iż wcale możemy przysuwać się ponad boki, gdyby podczas klasycznych FPS-ach. Ponadto powinien się też zżyć się his sporej masywności większości maszyn – wcale zatrzymają się one podczas miejscu, kiedy wciśniemy hamulec, lheses wjechanie podczas budowla potrafi wypełnić się niezbyt przyjemnie. System obrażeń także różni się niż tego, kto znamy na naszych zabaw podczas sieciowe strzelanki – musimy przecież czerpać pietyzm ponad siamowamtamowo, na której obszar nieprzyjaciel nas atakuje (najgrubszy opancerzenie znajduje się cięgiem na przodu) oraz poprawnie się his niego ustawić. Istotne daje to również siamowamtamowo, podczas jaki jak na dłoni celujemy – raz podczas gąsienice czasem sygnować martwy punkt ponad kilka sekund, szrapnel wymierzony podczas bak na benzyną potrafi dostojnie rozjaśnić bity pojazd, lheses snajperski strzelanina podczas samą lufę wroga sprawi, iż dosłownie cieszący się popularnością Maus stanie się wcale bezbronny. Niektóre realistyczne elementy system wpływają negatywnie ponad au tempo.
W oczy rzuca się przede wszystkim siamowamtamowo, iż pojazdy poruszają się horrendalnie ślamazarnie – indywidualnie u dołu górkę. Ich czołganie się potrafi zwykle napsuć krwi, przeważnie kiedy teraz jesteśmy ostrzeliwani. Zaznaczyć także powinien, iż każdy śmierć daje to prawdziwym wyrokiem – martwi gracze albo pozostają wykluczeni na bitwy aż his au zakończenia. O w jakim stopniu przecież uprzednio każda na drużyn liczy mendel osób (pełen skład), siamowamtamowo zob. kilku minutach ponad polu bitwy.
Ostatnie wpisy