grynaplus

GRYNAPLUS

Ładowanie...

grynaplus

GrynaPlus

banner-badge

Blog

Znajdują się tu wszystkie artykuły napisane przez naszych użytkowników!

12

Sewciioo5902

8 miesięcy temu

Top 3 czołgi ciężkie 10 tieru w World of Tanks

Witam w moim pierwszym artykule. Chcę w nim omówić 3 najlepsze czołgi ciężkie 10 tieru pod bitwy losowe. Przedstawię w nim ich plusy , minusy oraz jak najlepiej moim zdaniem nimi grać . Zapraszam do zapoznania się.

Jako pierwszego chciałbym przedstawić brytyjskiego Super Conquerora. Moim zdaniem jest to czołg świetny. Teraz czas na jego plusy:

Pierwszym plusem jest jego armata kalibru 120mm. Może i zadaje ona tylko 400 uszkodzeń na strzał , ale penetracja na zwykłym pocisku wynosi 259mm , a na pocisku premium 326mm. Są to wartości bardzo przyzwoite. Do tego ma ono celność 0,33 , więc jedną z najlepszych w tej klasie , a także bardzo krótki czas celowania 2 sekundy. Czas przeładowania wynosi 8,7 sekundy , a uszkodzenia na minutę 2759. Jest to jedna z wyższych wartości.

Drugi plus to żywotność . Ma on 2400 punktów wytrzymałości. Jest to wynik dobry , ale nie wybitny . Jest kilka pojazdów z większą liczbą życia. Pancerz też jest plusem. Całkiem dobry kadłub o grubości 152mm , który jest całkiem dobrze skątowany pozwala odbijać pociski pojazdów 8,9 tieru i niektórych pojazdów 10 tieru. Wieża o grubości 279mm w połączeniu z 10 stopniami opuszczania armaty pozwala spokojnie ją wychylać i odbijać nią bardzo dużo.

Teraz pora na minusy :

Mobilność. Jest to czołg stosunkowo wolny . Jedzie on maksymalnie 34,3 km/h. Jest to wynik co najwyżej przeciętny. W połączeniu z jego niską mocą na tonę , daje nam niezbyt szybki pojazd. Prędkość cofania 12 km/h , też jest wynikiem słabym.

Kolejnym minusem jest jego rozmiar. Jest to czołg stosunkowy duży , łatwo stosunkowo w niego trafić , także artylerią. 

Trzeci minus. Padający stosunkowo często magazyn amunicyjny. Będzie wielokrotnie na to narzekać.

Podsumowując go , jest to bardzo dobry czołg. Połączenie jego dobrej przeżywalności w postaci twardej wieży , sporej liczby punktów wytrzymałości czy 10 stopni opuszczenia działa daje duży potencjał do robienia oraz blokowania uszkodzeń. Jego świetne działo z pewnością da Wam sporo radości. Polecam go z całego serca , każdego czy to nowemu , średnio-zaawansowanemu czy zaawansowanemu graczowi . Naprawdę nie zastanawiajcie się , róbcie linię do niego i grajcie nim. 

 

Drugim pojazdem , który zasługuje na uwagę , jest polski czołg 60TP Lewandowskiego. Jest to również pojazd bardzo dobry. Czas na plusy:

Pierwszy plus to działo. Posiada ono 750 uszkodzeń na strzał . Jest to wynik najwyższy wśród czołgów ciężkich 10 tieru( wraz z E100 i VK 72.01K).Penetracja na zwykłym pocisku wynosi 250 mm penetracji, a na pocisku premium 317 mm . Są to wyniki przyzwoite. Celność wynosząca 0,38 jak na takie uszkodzenia jest bardzo przyzwoita, Czas celowania wynoszący 3 sekundy, jest do zaakceptowania. Działo przeładowuje aż 19,5 sekundy, a uszkodzenia na minutę wynoszą 2308. Jest to przeciętna wartość.

Drugim plusem jest jego przeżywalność. Ma on 2600 punktów życia. Jest to wartość bardzo dobra. Pancerz też jest bardzo dobry. 160mm skątowanego pancerza kadłuba , pozwala na odbijanie dużej liczby uszkodzeń. Również wieża o pancerzu 260 mm , jest niczego sobie. Jest ona bardzo obła to sprzyja odbijaniu pocisków przeciwnika. Dobre opuszczanie działa na poziomie 8 stopni z pewnością pozwoli Wam ją wykorzystać.

 

Teraz czas na jego minusy. 

Pierwszym minusem tak jak u poprzednika jest słaba mobilność. Prędkość maksymalna 35 km/h jest przeciętną wartością. Niska moc na tonę także nie pomaga. Także ogólnie jest to czołg stosunkowo wolny. Prędkość cofania 14 km/h jest wynikiem przeciętnym.

 

Podsumowując jak wypada polski czołg ciężki? Moim zdaniem naprawdę dobrze. Jest to czołg z dużymi uszkodzeniami na strzał , dobrym pancerzem kadłuba i wieży , oraz stosunkowo dużą liczbą punktów wytrzymałości. Może nie zrobicie tak szybko uszkodzeń jak S. Conqueror , ale wytrzymacie więcej ,dzięki większej liczbie punktów wytrzymałości oraz lepszemu pancerzowi. Także mogę go serdecznie polecić.

 

Trzecim i ostatnim pojazdem o którym chciałbym wam opowiedzieć jest radziecki czołg Object 277. Jest to czołg inny od pozostałej dwójki ale również jest bardzo dobry. Jego plusami są:

  1. Działo. Jest to działo kalibru 130mm. Uszkodzenia na strzał wynoszą 490 , jest to wynik dobry. Penetracja na zwykłym pocisku wynosi 265mm , a na pocisku premium 340mm. Są to wartości świetne. Celność wynosi 0,38. Jest to wartość przyzwoita , z kolei czas celowania wynoszący 2,7 sekundy jest całkiem dobry. Przeładowuje ono 12,5 sekundy , uszkodzenia na minutę wynoszą 2352 . Jest do wartość dobra.

Mobilność. Jest to czołg naprawdę szybki. Prędkość maksymalna wynosząca 55km/h, jest bardzo dobra. W połączeniu z dobrą mocą na tonę wychodzi nam niezwykle mobilny czołg ciężki. Prędkość cofania 15km/h jest dobra.

 

Wymienię teraz jego minusy:

Pierwszym minusem jest pancerz. Kadłub o grubości 140mm , który jest tylko przyzwoicie skątowany nie pozwoli wam na odbijanie nim za dużo. Wieża o grubości 290mm jest naprawdę dobra , ale tylko 5,5 stopnia opuszczania działa nie pozwoli wam na jej skuteczne wykorzystanie. Liczba punktów wytrzymałości wynosi 2200 . Jest to jedna z najniższych wartości.

Podsumowując Obj.277 jest bardzo dobrym czołgiem ciężkim. Ze względu na jego dobrą mobilność gra się nim inaczej niż typowym czołgiem ciężkim. Ale nie znaczy to , że gorzej. Jego bardzo dobre działo pozwoli wam na robienie dużej liczby uszkodzeń. Jednakże jeżeli chcecie tym czołgiem przyjmować i odbijać uszkodzenia to się nim zwyczajnie rozczarujecie. To po prostu nie jest czołg do tej roli. Ale ogólnie polecam go. Jest to miła odskocznia od typowych stosunkowo wolnych czołgów ciężkich.

To koniec mojego artykułu. Mam nadzieję, że wam się podobało. Dziękuję za lekturę , i czekajcie na następne artykuły. Na razie.

 

0 Komentarzy

Ostatnie wpisy